pondělí 30. května 2016

Valhala v novém kabátě

Máme novou kolegyni.

Pár slov od I - Ilusion

Pár slov od Ann

Anketa

Soutěž


Přeji Vám krásnou a doufám, že i tajemnou půlnoc.

Je mým úkolem seznámit Vás s drobnými změnami, kterými blog projde.


Máme novou kolegyni.

Ano a jmenuje se Linn (z Valhaly) jak jinak taky J
Je to super holčina a někteří z Vás její povídky možná znají. Začínala na Wattpadu.
A co na sebe řekla ona sama?

„Ahoj já jsem Linn. Stejně jako Ann a Illusion píšu slash povídky z Avengers prostředí. Moje pisatelské sklony se projevuji už přes tři roky, nicméně moje povídky spatřily světlo internetu až minulý rok.“

Takže první, co na našem blogu bude „nové“ budou povídky z Wattpedu, ale objeví se i povídky tam doposud nepublikované.

A co Vám můžu i za Linn slíbit je to, že se máte na co těšit!

Slova, co si pro Vás nachystala I ilusion.

"Chci se vám velmi omluvit za svou neaktivitu, která je dlouhá a bojím se, že bude ještě delší. 
Ale abyste byli v obraze. 
Dostala jsem se do nemilého problému se svým zaměstnavatelem.. uhm, že uvidíte hodně vysokou holku z Plzně, jak zabila nějakého chlapa, tak to jsem byla já :D. 
Ale teď chvilku vážně. 
Měla jsem pro váš rozepsanou povídku, bohužel se mi rozbil notebook a já o tu povídku přišla. Každopádně, až se vzpamatuji (a zabiju jistého týpka a zahladím stopy :D), tak se do toho pustím a budu psát. 
Zatím mi držte palce (nebo spíš držte mě, ať nejdu navštívit Špínu).

Jsem ráda za jakéhokoliv čtenáře a každý komentář je jako pohlazení po duši a neskutečně to zlepší náladu :)"

Co Vám povím já?
Začátkem svého proslovu, bych se Vám všem chtěla omluvit za tu neskutečnou neaktivitu. 
Nebudu to dále rozepisovat, protože věřím tomu, že toho nikoho stejně moc nezajímá :D. 
Důležité teď je, co ode mě můžete očekávat. 
V tomhle týdnu přibudou 2 povídky a to Lokiho deník 4. a pokračování již možná zapomenuté nedodělané povídky.
 A pokud jste zapomněli, připojuji odkazy J

1. díl - čekání
2. díl - probuzení
3. díl - pst neplakej

Anketa
Co se ankety týká, chceme obnovit úvodní obrázek našeho blogu a proto Vás prosím, abyste na náš FACEBOOK nebo na email blogu (valhala02@gmail.com) posílali obrázky, které tu chcete mít. 
Ten, který v následné anketě získá nejvíce hlasů, bude použit jako úvodní.

Soutěž

Pravidla:
Každý kdo se chce zúčastnit povídkové soutěže, pošle krátkou povídku (asi tak na jednu stránku) s LIBOVOLNÝM tématem na email valhala02@gmail.com a do předmětu zprávy napíše SOUTĚŽ VALHALA.

V těle emailu prosím o uvedení kontaktu, kam chcete zaslat zprávu o průběžném stavu hlasování. Svoje výtvory posílejte na uvedený email nejpozději do 25. června 2016
Povídky budou uveřejněny všechny!

Odměny:
1. místo: kosmetický balíček
2. místo: plakát vybraného hrdiny
3. místo: čokoláda

Moc se těšíme na Vaše povídky a obrázky.

Závěrem zbývá už jen citovat Ilusion Vaše podpora, čtení a komentáře jsou pro nás pohlazení na duši.

Záleží nám na Vás.


Vaše ženy z Valhaly :-* 

4 komentáře:

  1. Tak první bych ráda řekla (napsala :D), že jsem velmi ráda, že se vracíte zpět a budete pokračovat v rozdělaných pracích. :3
    Za druhé musím poděkovat za celý váš blog, jelikož to je jeden z důvodů, proč jsem začala i já psát slash a šíleně si ho zamilovala. :*
    A na závěr se chci zeptat, zda smím i já zaslat nějakou svou práci (s nejvyšší pravděpodobností slash :D), i když mám (máme s kamarádkami) vlastní blog a tam přidáváme svá díla. Nevadí to?
    Těším se na všechny povídky od vás. :3
    MayaDark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,
      nejdříve Ti chci moc poděkovat. Tvůj komentář mi udělal velkou radost. Ani nevíš jak moc velkou. Kdysi jsem začínala taky protože mě zaujal jeden z blogů. Dál Ti taky děkuji za to, že jsi nám zachovala přízeň, které si moc vážím.

      Do soutěže se určitě zapojit můžeš, stejně tak i Tvé kamarádky. Je to soutěž pro všechny :) A já se budu těšit na Tvou povídku!!

      Pokud bys znala ještě někoho, kdo by se mohl zúčastnit soutěže, prosím o rozšíření informace o soutěži.

      Ještě jednou Ti moc děkuji za komentář a za to, že si s námi zůstala i přes období pauz (přemýšlím, že mu budu říkat období černé díry :D )

      Tak ještě jednou díky moc a budu se těšit jak na tvou povídku, tak i na naši další spolupráci!

      Ann :-*

      Vymazat
  2. Ahoj, až dnes som objavila súťaž, beriete do súťaže aj poviedky od autoriek zo Slovenska?

    OdpovědětVymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)